Παρασκευή 27 Ιουνίου 2008

Συνέντευξη με… Ashlee Simpson!


Η αποκαλούμενη τίγρη Simpson Ashlee! Θέλησε ακριβώς να πει γεια και να κουβεντιάσει για το νέο λεύκωμά της, Γλυκόπικρος κόσμος, το οποίο βγαίνει Τρίτη (22 Απριλίου)! Έλεγχος έξω η συνομιλία μας:

Εμείς: Το Hey Ashlee, τι είναι επάνω;

Ashlee: Γεια!

Εμείς: Τόσο γιατί ονομάσατε το λεύκωμά σας Γλυκόπικρος κόσμος?

Ashlee: Υπάρχει πραγματικά ένα τραγούδι στο αρχείο αποκαλούμενο `γλυκόπικρο κόσμο.» Είναι για τους ανθρώπους που ενώνονται και που δεν κρίνουν κάθε άλλου.

Εμείς: Πού είναι η αγαπημένη θέση σας για να γράψει τα τραγούδια;

Ashlee: Κάναμε πολύ γράψιμο για αυτό το λεύκωμα στο στούντιο, αλλά μερικές φορές θα πήγαινα με τον καλύτερο φίλο μου στην παραλία προτού να πάμε στο στούντιο. Ήταν ένας καλός τρόπος γιατί για να αφήσω το μυαλό μου να ξετυλίξει και αυτό με βοήθησα να αισθανθώ πιό ήρεμο.

Εμείς: Πρόκειται να πάτε στο γύρο οποτεδήποτε σύντομα;

Ashlee: Ενδεχομένως! Πηγαίνω στην Ευρώπη τον προσεχή μήνα και έπειτα θα παίξω πιθανώς μερικές επιδείξεις εδώ και εκεί.

Εμείς: Έχετε οποιεσδήποτε καλές γοητείες τύχης που πρέπει να πάρετε με σας στο γύρο ή στο στούντιο όταν καταγράφετε;

Ashlee: Αυτό πρόκειται να ηχήσει αστείο αλλά έχω τις κούκλες στο στούντιο! Έχω τις τυχαίες κούκλες, όπως μια από τα Χριστούγεννα και έχω επίσης ένα γεμισμένο ζώο από Starbucks. Όταν είμαι στο γύρο, πρέπει να πάρω το κάλυμμά μου επειδή είναι έξοχο άνετο.

Εμείς: Συνηθίζετε πάντα στην κάλυψη των περιοδικών;

Ashlee: Είναι σίγουρα ακόμα παράξενο! Δεν σκέφτομαι ότι είναι πάντα απολύτως κανονικό. Είστε όπως στον αερολιμένα και είστε όπως, `εκεί που είμαι - αυτό είναι τρελλό!» Αυτό είναι σίγουρα κάτι που είναι πάντα ένα δροσερό συναίσθημα.

Εμείς: Ευχαριστίες Ashlee για την ομιλία με μας. Δεν μπορώ να περιμένω να αγοράσω το λεύκωμα!

Ashlee: Ah, ευχαριστίες. Έχετε μια μεγάλη ημέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: